Vinerea aceasta a avut loc premiera filmului Tătă lumea din comuna noastră, regizat de Marius Mitrofan și produs de Iosif Prodan, sub sigla Ratio Films (sub care cei 2 realizeaza filme de citiva ani buni de zile). Simbata viitoare, 30 mai 2015, va avea loc o a 2-a proiectie a filmului, tot la Studioul Addarta, pentru ca stim cit de mult ai vrut sa ajungi data trecuta, dar de data asta nu mai a...mai mult

A inceput sa-mi placa grozav de mult muzica ce nu-mi cere strop de adulatie. Iar asta nu pentru n-as vedea-o demna sa-mi poarte pretiosul eu, ci pentru ca datarea si apropierea pot foarte bine sa nu fie un echivalent al neglijabilului, ci al unui onest carpe diem. Weekendul trecut, teoria a fost testata de Sun Glitters, in Meru....mai mult

Anne Bronte nu este singura care a dezvaluit adevarata fata a Angliei secolului al XIX-lea. Oscar Wilde (care s-a nascut la putin timp dupa ce tinara Anne Bronte a fost rapusa, la doar 29 de ani, de tuberculoza) a urmat aceeasi cale. Totusi, parcursurile celor doi scriitori sint diferite. Daca Anne Bronte a dat literaturii britanice unul dintre primele romane feministe, Oscar Wilde a dat ceva mai ...mai mult

Din nou am dat peste una din cartile alea care ma intristeaza. Si nu-i cine stie ce subiect dureros la mijloc; nici macar personajele nu-s de vina. Si totusi n-am cum sa nu ma posomorasc cand vad ca o carte aproape ca mi-ar placea si totusi ii scapa ceva, cand schiopateaza intr-o incaltaminte de calitate, asa cum imi pare ca o face Clubul putregaiurilor a scriitorului britanic contemporan Jonathan...mai mult

Nelinistitor, spontan si introspect si tot nu zic suficient. Haruki Murakami si-a redus cartea la un singur cuvant, pe care l-a simtit atat de potrivit, incat l-a si triplat in titlu si evident ca i-a iesit mult mai bine decat mie. Dans dans dans, roman reeditat pentru a 4-a oara de Polirom (de data aceata in colectia Top 10+), a fost pentru mine o descoperire de-a dreptul entuziasmanta. Iata ce-a...mai mult

Cum Iasul nu va gazdui in curand un concert de dimensiuni similare, AltIasi a fost prezent duminica, 10 iulie, in Piata Constitutiei la prima aparitie in Romania a trupei Bon Jovi. Desfasurat in fata a peste 50 000 de oameni care au platit pe bilete intre 45 si 110 euro, show-ul de la Bucuresti, care a tinut 3 ore si a avut un setlist de 26 de piese, face parte din turneul care a depasit U2 la inc...mai mult