articol
stats

Un film de Cristopher Nolan ar trebui sa insemne nu doar garantia unei regii si a unei povesti bine spuse, ci si un management al emotiei cinematografice de nivel inalt. Daca pana la Dunkirk filmele sale se imparteau intre “filme cu Batman” si “SF-uri & povesti incalcite”, acum Nolan testeaza si mainstream-ul à la Spielberg, cu un film de razboi venit parca de nicaieri, lansat in...mai mult

articol
stats

The Revenant putea sa fie mai mult. Cu Inarritu, Lubezki si o distributie care nu trebuia decit sa-si confirme valoarea, filmul ar fi putut deveni ceva memorabil. Din start, insa, scenariul e doar o goana, o lupta pentru supravietuire, pe linga care se putea broda regizoral, dar fara prea multe sanse de reusita. Inarritu chiar rateaza pina la limita kitsch-ului cu secventele onirice, lasindu-se in...mai mult

articol
stats

Desi vizitez mai rar cinemaul hoolywoodian, exista o anumita atractie a blockbuster-elor si a productiilor cu campanii de marketing scumpe. N-ai cum sa snobezi la nesfirsit filmele cu Batman cind sint facute de Christopher Nolan sau Star Wars-ul al carui pedigree e marcat de vremurile romantice ale New American Cinema. Asa si cu comediile gen Love the Coopers / Haos de Craciun al mai putin cunoscu...mai mult

articol
stats

Vazut la DaKino acum citeva saptamini, Snowpiercer a fost filmul vedeta al festivalului. SF facut in Cehia si regizat de sud-coreeanul Bong Joon-Ho, e o alternativa la blockbusterele hollywoodiene livrate in Cinema City. Distributia respecta criteriile unei mari productii, cu Tilda Swinton, Chris Evans, John Hurt in rolurile principale, dar si cu Vlad Ivanov pe post de villain, insa ceea ce-l face...mai mult